Medewerker Crediteurenadministratie
Pluripharm Groep B.V. is een ambitieuze volgesorteerde farmaceutische groothandel, die vooral levert aan zelfstandige apotheken en ziekenhuizen. Pluripharm laat zich kenmerken als een informele organisatie; waar hard werken en humor hand in hand gaan; en waar een persoonlijke benadering en goede sfeer centraal staan. Voor de afdeling Finance zijn wij op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze en veelzijdige collega.
Medewerker crediteurenadministratie
(24-32 uur)
Jouw taken en verantwoordelijkheden
- Aanmaken en/of wijzigen van leveranciersgegevens;
- Coderen van facturen;
- Controleren en verwerken van de ontvangen facturen;
- Juist en volledig matchen van inkoopfacturen aan orders;
- Contact houden met leveranciers en collega’s over openstaande facturen;.
Jouw profiel
- Je bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar;
- Je hebt een afgeronde opleiding op MBO-niveau financieel/administratief gericht;
- Je hebt kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen;
- Kennis van JDE is een pré.
Ons aanbod
- Een uitdagende en interessante plek in een mooi bedrijf met veel mogelijkheden;
- Je werkt in een dynamisch team met enthousiaste collega’s in Alkmaar;
- Je krijgt voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en kunt een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van Pluripharm;
- Sporten met korting bij meer dan 3000 sportscholen;
- Mogelijkheid tot hybride werken;
- Vers fruit aanwezig op kantoor;
- Goede pensioenregeling waarbij de werkgever 2/3 van de premie betaalt;
- Je hebt 25 verlofdagen (o.b.v. 40 uur) 2 extra verlofdagen bij geen verzuim (16 uur per jaar).
Belangstelling?
Voor extra informatie over de functie kun je contact opnemen met HR via telefoonnummer 072 762 0206.