Supervisor Customer Support

Vacature: Supervisor Customer Support
32-40 uur per week

Krijg jij energie van het coachen van collega’s? Stap binnen bij Pluripharm Direct, dé specialist in medische hulpmiddelen. Of het nu gaat om diabeteszorg, incontinentiezorg, stomazorg, wond- en compressiezorg, of medische voeding – wij zijn de partner in discreet en deskundig advies. Wil jij aan de slag gaan in een sterk groeiende en veranderde omgeving?

Lees dan snel verder!

Jij maakt het verschil door:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt en leidinggevende voor customer support medewerkers en verpleegkundige;
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de klantenservice en je werkt dagelijks mee met je team aan het afhandelen van de klantcontacten en bestellingen;
  • Jij bent het visitekaartje van Pluripharm Direct, de klant staat bij ons centraal;
  • Jij staat patiënten, zorgprofessionals en apotheken telefonisch te woord en je beantwoordt uiteenlopende vraagstukken;
  • Jij zorgt voor een nauwkeurige vastlegging van patiëntendossier in administratieve systemen.
  • Jij draait mee in projecten en je hebt daarin een proactieve houding;
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het voeren van bila’s, beoordelings- en evaluatiegesprekken.

Wij leveren vanuit ons kantoor in Baarn direct aan apothekers en bij patiënten de medische benodigdheden aan de deur. Bij Pluripharm Direct vallen we op door onze service perfect op maat te maken! Ons team ondersteunt en adviseert dagelijks patiënten. Als Supervisor Customer Support ben je het eerste aanspreekpunt voor het team in de operatie. Je stuurt een team van 9 vaste medewerkers aan. Daarnaast werk je nauw samen met de andere supervisor en rapporteer je aan de Manager Pluripharm Direct.

Waarom Pluripharm?

  • persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • salaris tussen € 2.800,- en € 3.800,- afhankelijk van ervaring
  • pensioenregeling voor 2/3 door ons betaald
  • laptop & mobiele telefoon
  • korting op jouw sportschoolabonnement
  • hybride werken
  • dagelijks vers fruit
  • toffe (sportieve) bedrijfsactiviteiten


Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je fungeert uitstekend in een coachende rol en creëert teamspirit.
  • Je hebt kennis van service-, en kwaliteitsgericht klantcontact (online en alle contactkanalen)
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal voldoende.
  • En hebt de drive om gezonde farmacie voor iedereen bereikbaar te maken!

Wie zijn wij?
Pluripharm Groep is een ambitieuze farmaceutische dienstverlener. Wij leveren een compleet assortiment genees- en hulpmiddelen. Vooral aan zelfstandige apotheken en ziekenhuizen. Dagelijks zetten wij ons in voor een optimale beschikbaarheid van geneesmiddelen met een gegarandeerde kwaliteit. Hierbij maken wij gebruik van ons internationale netwerk. Wij zijn gespecialiseerd in patiënt specifieke zorglogistiek en ondersteunen onze klanten met data gedreven diensten gericht op hoogwaardige farmaceutische zorg en een rendabele praktijkvoering. Dagelijks zorgen we er met een team van ruim 250 medewerkers voor dat miljoenen mensen in Nederland de juiste medicijnen krijgen. Onze organisatie kenmerkt zich als een informele, dynamische organisatie waar persoonlijke ontwikkeling, sportiviteit, hard werken en humor centraal staan!

Pluripharm, gezonde farmacie voor iedereen!

Belangstelling?
Mail je sollicitatiebrief en CV naar solliciteren@pluripharm.nl. Voor extra informatie over Pluripharm Direct kijk je op www.pluripharmdirect.nl. Vragen? Neem contact met op met HR via 072-7620206.

Wat een leuke functie he? We verwachten deze dan ook zelf te kunnen invullen. Acquisitie vinden we zonde van jouw én onze tijd 😉!